Hello Neighbor 2 Beta
Welkom in Raven Brooks. Je staat op het punt te beginnen met wat wij de ingekorte Hello Neighbor 2-bèta noemen. Hoewel Hello Neighbor 2 nog in ontwikkeling is, zijn we blij je een voorproefje te kunnen tonen van hoe Raven Brooks eruitziet en aanvoelt, inclusief alle nieuwe locaties en inwoners. Deze versie bevat geen spoilers, maar alle puzzelstukjes vallen tegen het einde wel in elkaar. Sommige gameplay-elementen zijn bewust uit deze bèta gehaald, terwijl er aan andere nog wordt gewerkt en deze nog gewijzigd kunnen worden. In deze versie werken sommige platform- en spelfuncties mogelijk niet zoals het zou moeten, en de technische ondersteuning is beperkt. De Hello Neighbor 2-bèta is exclusief beschikbaar voor gebruikers die een Hello Neighbor 2-editie hebben gepreorderd.