GRID Autosport
De Games on Demand-versie ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans, Pools, Russisch, en Braziliaans Portugees. Ervaar een intense, authentieke en diepe wereld van professionele motorsport - specialiseer je in je favoriete racestijl of versla alles en iedereen op 100 routes op 22 ongelofelijke locaties. GRID Autosport bevat een uitgebreide carrière-modus, geavanceerde AI, het camerastandpunt vanuit de wagen is terug en je kunt de snelste wagens ter wereld besturen. Uitgebreide multiplayer-opties, zoals Racing Clubs voor online teamcompetities, nieuwe wekelijkse uitdagingen via RaceNet en races voor 2 spelers op gedeeld scherm.