Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition
Speel de klassieke megahit, in de verf gezet voor een nieuwe generatie met een keur aan verbeteringen, zoals geweldige nieuwe belichting, omgevingsupgrades, texturen in hoge resolutie, een verbeterde draw distance, het besturings- en richtsysteem van Grand Theft Auto V en nog veel meer. Vijf jaar geleden ontsnapte Carl ‘CJ’ Johnson uit het broeierige Los Santos, San Andreas... een stad die ten onder dreigde te gaan aan bendegeweld, drugs en corruptie. Nu zijn we aanbeland in de vroege jaren 90 van de vorige eeuw. CJ moest wel naar huis komen. Zijn moeder is vermoord, zijn familie uiteengevallen en zijn jeugdvrienden liggen op ramkoers met het noodlot. Terug in zijn oude buurt schuift een stelletje agenten hem een moord in de schoenen. CJ heeft geen andere keus dan heel San Andreas te doorkruisen om zijn familie te redden en de straten te veroveren in het deel van de serie dat alles veranderde. Ontwikkeld door Rockstar Games, adaptatie door Grove Street Games.