God's Trigger
Dood vijanden snel en doeltreffend in een over-the-topshow vol bloed en explosies. Speel alleen of met anderen, neem snelle beslissingen, ontwijk kogels en gebruik wapens en krachten om zo grafisch mogelijk en vol geweld te doden. Wanneer een engel en een demon een team vormen om zich dodend de hemel in te vechten en de apocalyps te stoppen, vliegen de kogels langs je oren en wordt er veel bloed vergoten. Speel alleen of met een vriend en knal in een paar seconden door een kamer. Dood vijanden met een vracht aan wapens, speciale krachten en oog-in-oogconfrontaties in een show vol bloed en explosies!