Ghostly Defence
Ghostly Defence Welkom bij Ocean Avenue, een nieuw level voor Ghost Master Resurrection. De stervelingen die in deze bescheiden buitenwijk wonen, zijn een rustig gezin dat zich weinig zorgen maakt, althans dat denken ze! Er komt een nieuwe modus naar Ghost Master Resurrection: Defence. Die gemene Ghostbreakers hebben een totale aanval ingezet. Ontwijk hun vallen, pas je aan en schakel de Ghostbreakers uit!