Ghost Master: Resurrection
Kwets de levenden in Gravenville Terroriseer de nietsvermoedende burgers van Gravenville op 11 volledig vernieuwde locaties, van griezelige gestichten en militaire complexen tot chaotische studentenhuizen en zwaarbewaakte politiebureaus. Strategie ontmoet het bovennatuurlijke Combineer tactiek, avontuur en resourcebeheer in een naadloze gameplay-loop in een rijk gebouwde paranormale wereld. Los mysteries op, ontketen angst Elke spookverschijning is een puzzel. Gebruik spectrale strategieën en krachten om geheimen te ontrafelen, stervelingen te manipuleren en doelstellingen te voltooien. Herontdek de angst Ghost Master: Resurrection nodigt je uit om de kunst van het angst zaaien onder de knie te krijgen in een prachtig vernieuwde bovennatuurlijke speeltuin. De doden zijn opgestaan... en ze staan onder jouw controle.