Forza Motorsport 6-autopas
Met de Forza Motorsport 6-autopas heb je altijd de nieuwste en beste auto's in Forza Motorsport 6. De autopas is goed voor zes maandelijkse autopacks (met telkens 7 auto's), vanaf oktober 2015. Dat zijn 42 auto's in totaal, en je kunt ze stuk voor stuk verzamelen, aanpassen en op de staart trappen voor één lage prijs. Koop de Forza Motorsport 6-autopas nu!