Forza Horizon 4 - Schatkaart
Lukt het je niet om die goed verstopte bonusborden of halfvergane klassiekers te vinden? Koop de Schatkaart van Forza Horizon 4 om de precieze locatie van alle Bonus Boards, Beauty Spots en Barn Finds in de game en de uitbreidingen te vinden (zodra je ze hebt ontgrendeld in de game). Als je de Schatkaart hebt gekocht, activeer je hem door in de game naar de kaart te gaan om de verborgen voorwerpen te onthullen.