Forza Horizon 4 High Performance-autopack
Trap het gas in en ervaar de pure kracht van het High Performance-autopack. Dit autopack bevat de startsleutels van 7 ongelofelijke sportauto's van 's wereld meest prestigieuze fabrikanten, waaronder de prachtige 2019 Porsche 911 Carrera S en de magische 2014 McLaren 650S Spider. Na aanschaf van het autopack kun je elk van deze auto's eenmalig toevoegen aan de garage van Forza Horizon 4, zonder extra kosten in de game. Deze auto's maken ook deel uit van de Forza Horizon 4-autopas.