Forza Horizon 3 VIP
Het VIP-lidmaatschap van Forza Horizon 3 levert je onder andere exclusieve auto's en nieuwe events op! Forza Horizon 3 VIP-leden ontvangen vijf exclusieve VIP-auto's: de Lamborghini Aventador LP750-4 SV uit 2016, de Koenigsegg Regera uit 2016, de Ferrari F12tdf uit 2015, de Ultima Evolution Coupe 1020 uit 2015 en de Ford Falcon GT F 351 uit 2015. VIP-leden ontvangen extra voordelen, zoals dubbele Wheelspin-inkomsten, toegang tot exclusieve online-events en communitycadeaus. Word vandaag nog VIP-lid!