Forza Horizon 3 Motorsport All-Stars Pack
Met het Motorsport All-Stars Car Pack voor Forza Horizon 3 laat je met 10 van de nieuwste raceauto's het circuit achter je om van de open weg te genieten! Het Motorsport All-Stars Car Pack is inbegrepen bij de digitale Deluxe- en Ultimate Edition-bundels van Forza Horizon 3. Pre-order de digitale Deluxe of Ultimate Edition van Forza Horizon 3 om er zeker van te zijn dat je deze geweldige auto's ontvangt!