Formula Legends & Formula E Bundle
Ontdek de ultieme evolutie van openwheelraces met de Formula Legends: Electric Evolution-bundel, inclusief Formula Legends en de officiële Formula E: Electric Evolution-DLC. Ervaar competitie op hoge snelheid in Formula Legends en stap vervolgens in de toekomst van de autosport met Formula E: Electric Evolution, met officieel gelicentieerde Formula E-races, geavanceerde elektrische prestaties en nieuwe race-uitdagingen. Deze bundel bevat zowel de basisgame als de DLC voor de complete Formula Legends-ervaring.