FOR HONOR : MARCHING FIRE EDITION
Krijg direct toegang tot een vierde krijgersfactie, de Wu Lin, met vier nieuwe helden uit het Verre Oosten. - Verover Asveld als de Tiandi. - Hanteer de machtige guandao als de Jiang Jun. - Beheers het dodelijke haakzwaard van de Nuxia. - Overrompel je tegenstanders als de behendige Shaolin.