Fluffy Milo
Schuif door de seizoenen in een katachtige schuifpuzzelgame voor alle leeftijden! Begin aan een schuifpuzzelavontuur met meerdere seizoenen in Fluffy Milo! In Fluffy Milo, dat 60 leuke schuifpuzzels en een 3D-bovenaanzicht bevat, bestuur je een schattige kat terwijl je hem helpt om zijn kom met lekkere melk te vullen. Het begint simpel met een klein aantal tegels, een enkele melkfles en één kom, maar de levels worden geleidelijk groter en moeilijker naarmate je verder komt. Na iedere 15 levels die je voltooit, verandert je omgeving van tropische thema's en bossen naar sneeuwvelden terwijl de seizoenen elkaar afwisselen. Kun jij Milo helpen zijn dorst naar melk te lessen?