Fallout 76: Atlantic City High Stakes Bundle (PC)
Ga met deze bundel naar de Boardwalk van Atlantic City en neem plaats aan de tafel voor High Rollers. De High Stakes-bundel bevat de volgende extra in-game C.A.M.P.-items en cosmetische items: - Casino Quarter C.A.M.P.-kit: bouw je eigen Atlantic City. - Civic Duty Power Armor: de Munis houden de stad draaiende. Vervul je burgerplicht met dit Power Armor! - Honey Pot 'o Gold-gokkast: met een beetje mazzel ga je uit je dak - Deur van het Aquarium of the Atlantic: wat voor schatten wachten er op je in de diepe zeeën achter deze deur? - Grote Overgrown-knuffel: de Overgrown nemen je slaapkamer over met deze grote knuffel! - Opvouwbare rugzak: gebruik het, rol het op en pak het in met deze multifunctionele rugzak!