Fallout 76: 1000 (+100 Bonus) Atoms (PC)
Koop 1000 Atoms (+100 extra!), in-game geld dat je kunt gebruiken om in de Atomic Shop nieuwe outfits, wapenskins, pantserskins, emotes, décor en meer te kopen!