Fallen Knight: Rebellion & Rise Of The Fallen
Lancelot vender tilbage i vores tredje DLC! Tag rollen som Lancelot, ridderen af Round, efter at være blevet reddet af sin ven Galahad. Lancelot har været fængslet i fem år og har fået til opgave at besejre verdens største trussel - Cathedral. Tag den hellige kraft tilbage fra fjendtlige fjender, red menneskeheden, og få hævn for din ven. Den "sande slutning" på Fallen Knight-serien slutter i dette kapitel.