Evil Dead: The Game
Stap in de schoenen van Ash Williams of zijn vrienden uit de iconische Evil Dead-franchise en werk samen in een game boordevol spectaculaire coöp- en PVP-multiplayer-actie! Speel in een team van vier overlevers en verken, plunder, wees je angst de baas en vind belangrijke voorwerpen om de scheur tussen werelden te dichten in deze game die geïnspireerd is door de drie originele Evil Dead-films en de originele tv-serie Ash vs Evil Dead van STARZ. Iconische personages - Speel als personages uit het hele Evil Dead-universum, zoals Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell en meer, met nieuwe dialogen gesproken door Bruce Campbell en anderen! Speel als goeierik of slechterik - Vecht voor de goede kant of neem de controle over de Kandarian Demon om op Ash te jagen en krijg Deadites, de omgeving en meer in je macht terwijl je hun zielen wilt opslokken! Waanzinnige beelden - Levensechte beelden en een op natuurwetten gebaseerd systeem van bloederigheid brengen de horror tot leven, of je nu met de cirkelzaag van Ash een Deadite in tweeën hakt of over de kaart vliegt als de Kandarian Demon! Dit... is mijn bezem - Gebruik je dubbele shotgun, kettingzaag, hakmessen en meer en laat niets heel van de legers van het kwaad. Splatter Royale - Kies Deadite-versies van Survivors en Demons uit de game in dit speltype waarin het ieder voor zich is. Gebruik je verstand en je wapens tot er nog maar eentje overblijft in razendsnelle en bloedstollende actie voor wel 40 spelers!