Europa Universalis IV: Guns, Drums & Steel Vol 3 Music Pack
Europa Universalis IV: Guns, Drums and Steel Volume 3 is het derde Music Pack met genres en thema's die zijn geïnspireerd op de Europa Universalis-serie. Deze verzameling bevat 12 alternatieve metalnummers met een vleugje Noordse volksmuziek, die allemaal zijn geschreven en gearrangeerd door Kasper Lindgren.