Europa Universalis IV: Empire Bundle
De bundel Europa Universalis IV: Empire is het ultieme pakket voor aspirant-veroveraars. De Empire-bundel bevat alle grote uitbreidingen voor de game, inclusief Leviathan uit 2021. Hiermee heb je alles wat je nodig hebt om de vroegmoderne geschiedenis te herschrijven met je eigen natie als middelpunt.