DYNASTY WARRIORS 9
Ervaar de spanning van één tegen duizenden in de gloednieuwe open wereld van DYNASTY WARRIORS 9, het nieuwste deel van de reeks! Het oude China staat op een grote, uitgestrekte kaart en om de intuïtieve besturing van de reeks te behouden, gebruiken we een nieuw Musou-actiesysteem waarbij je de spanning van 'een tegen duizenden' kunt ervaren op een dynamisch slagveld. Daarnaast worden de meeslepende levens van onze opvallende officieren gecombineerd met een uitgebreide "Romance of the Three Kingdoms"-wereld zodat je volledig wordt opgeslokt door deze periode in de wereldgeschiedenis met het nieuwste deel van DYNASTY WARRIORS! De volgende functies zijn beschikbaar in de demoversie: ・Speel een gedeelte van de "Story Mode" met 3 personages naar keuze. Je kunt uit 90 personages kiezen. ・Speel "Online 2-Player" met gratis ontgrendelde personages die elke dag veranderen. Opmerking: door "Officer tickets" te kopen om personages te ontgrendelen, kun je die personages in alle speltypen gebruiken. Opmerking: gegevens uit de demoversie kunnen worden geïmporteerd voor gebruik in de volledige versie van de game.