DreadOut 2
DreadOut 2 is een third-person horror adventure, geïnspireerd op Indonesische volksvertellingen en urban legend. Jij speelt Linda Meilinda, een middelbare schoolleerling met een superkracht – de gave om spoken te voelen en te zien. Met behulp van haar trouwe smartphone moet Linda jacht maken op geesten uit nachtmerries en duistere krachten die niet alleen haar woonplaats bedreigen, maar de hele mensheid. Dit zenuwslopende vervolg gaat verder met het verhaal van de oorspronkelijke culthit, met een nieuw vechtsysteem en een grotere nadruk op verkennen. DreadOut2 is opnieuw een meeslepende, angstaanjagende toevoeging aan het horrorgenre.