Dogos
DOGOS is de nieuwe versie van klassieke arcade shooters met moderne technieken, zoals 3D-graphics en dynamische cameravisie. De speler kan zich, net als in games met een open wereld, door de scenario's bewegen in elke willekeurige richting. Dat is echt vernieuwend voor dit gamegenre. DOGOS brengt nieuw leven in het genre, en daagt je uit voor een ervaring vol actie waarin je al je vaardigheden en zintuigen nodig zult hebben. Vol schoten en explosies, en een ongelooflijk lekkere soundtrack. Als je van snelle, spannende videogames houdt, dan is Dogos echt iets voor jou. MAAK JE KLAAR VOOR EEN STRIJD DIE ALLES VAN JE ZAL VERGEN Verhaal De aarde is overvallen door een pervers ras van biomechanische wezens uit de ruimte die bekend staan als Zeetnuks. Er is een groep mensen die zich hebben verzameld om de invasie te weerstaan, maar ze ontdekken al snel dat ze geen schijn van kans hebben tegen de technologisch superieure vijand. Het Verzet besluit een ambitieus project te starten: een combinatie van menselijke en buitenaardse techniek. Zo willen ze een vloot maken om het op te nemen tegen de aliens. De Zeetnuks ontdekken de plannen van het Verzet en ze lanceren een verrassingsaanval tegen de basis waar de mensen de prototypes ontwikkelen. Tijdens de aanval weet Desmond Phoenix, een ervaren piloot, te ontsnappen in een KZ-72, een van de ontwikkelde modellen. Iedereen zal dit schip leren kennen als Dogos. DOGOS vertelt het verhaal van die piloot, en hoe zijn acties de toekomst van het menselijk ras veranderde. Functies 3D OPEN WERELDEN Je kunt 14 levels doorlopen die vergelijkbaar zijn met open werelden. Elk level is ontworpen met veel oog voor nauwkeurigheid en detail, ongelooflijke texturen, en het mooie ontwerp is een genot voor het oog. DYNAMISCHE CAMERAMODUS Je kunt de cameramodus veranderen tijdens het gamen. Nog nooit was een shooter zo dynamisch. TALLOZE VIJANDEN EN STERKE EINDBAZEN De talloze vijanden en eindbazen dwingen je om telkens je strategieën aan te passen. Plezier gegarandeerd! EVENWICHTIGE GAMEPLAY 4 moeilijkheidsgraden ontworpen voor elke speler: van beginners tot gamers met veel ervaring. OPVALLENDE VISUALS, GEWELDIG GELUID EN LEKKERE MUZIEK Onze game heeft een geweldige soundtrack: ongelooflijk mooie, originele muziek, opvallende geluiden en uiteraard de beste graphics. Zet je schrap: je zult niet geloven wat je meemaakt tijdens het spelen. VOOR DE SNELHEID VAN DIT SPEL ZIJN JE ALLERBESTE REFLEXEN NOODZAKELIJK Met een snelheid van 60 beelden per seconde bij een resolutie van 1080p, vergt dit spel het uiterste van je zintuigen en reflexen. De strijd tegen de aliens wordt supersnel en razend spannend. Probeer niet te knipperen als je wilt blijven leven. JE ERVARING AANPASSEN Kies je schip, wapens, en uiterlijk. Probeer elke optie in onze instellingen totdat je jouw perfecte combinatie hebt gevonden.