Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Na een overweldigende respons, meer dan een miljoen verkochte exemplaren en maar liefst 150 Game of the Year awards en nominaties keert Larian Studios' RPG Divinity Original Sin terug met een keur aan nieuwe en verbeterde content. Larians coöperatieve avontuur krijgt een console makeover met een intuïtieve gebruikersinterface en een dynamisch split-screen voor co-op, plus tal van nieuwe content. Missies, gevechtstijlen, locaties, veranderingen in het ambachtsysteem en de verhaalsituaties blazen de toch al enorm uitgestrekte wereld van Rivellon nieuw leven in. Original Sin: Enhanced Edition introduceert een nieuwe generatie van RPG's en biedt een isometrische gameplay, turn-based gevechten en urenlange dialogen waarmee je in een fantasiewereld duikt waarin je je vrij kunt bewegen dankzij de nieuwe split-screen vriendelijke gebruikersinterface. Sluip, moord, ontsteek, vergiftig of praat je een weg door Rivellon in deze uitgebreide en verbeterde versie van de hotste RPG-titel uit 2014.