Digerati Horror Bundle Vol. 2
Hellegebroed! Psychokillers! Eldritch-entiteiten! Deze horrorverzameling waarvan de haren je te berge rijzen heeft het allemaal! De bundel bevat Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut en Tamashii. Demon Pit: vecht tegen eindeloze aanvalsgolven demonen en zorg dat je ze te snel af bent in deze intense arena-FPS in arcadestijl. Hoe lang kun jij overleven voordat de horden hellegebroed jouw vlees uiteenrijten en je ziel opeisen? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: een killer van een puzzelgame en een duistere comic-hommage aan de horrorfilms uit de jaren 80, waarin je Skullface bestuurt, een mensenslachter die uit is op wraak. Tamashii: deze game speelt zich af in een verwrongen wereld geïnspireerd op obscure Japanse games uit de jaren 90 en de late jaren 80. Het is een angstaanjagende mix van platforming, puzzels en onder de huid kruipende horror.