Digerati Card Game Bundle Vol.1
Zorg dat je binnenloopt met dit kaartspel-dubbelpakket van Digerati! Deze bundel bevat: Frost – een kaartspel waarin het samenstellen van een set en overleven in je eentje in een wrede vrieswereld die verwoest is door een geselende storm centraal staat. Monster Slayers – een rogue-achtig RPG-avontuur waarin je een set moet samenstellen, voorzien van een innovatief op kaarten gebaseerd vechtsysteem.