Dig Deep
Klaar om een diamantmagnaat in de mijnbouw te worden?! Het is tijd om een goudzoeker te worden en je een weg naar succes te banen. In dit simulatiespel ga je ondergronds en graaf je diep naar schatten. Maar blijf niet steken in het gat - huur arbeiders in om je graafimperium een boost te geven. Dit inactieve mijnwerkersspel is het beste graafspel dat er is. Je enige doel is om diep te graven en op zoek te gaan naar edelstenen en diamanten. Word de beste goudzoeker die er is! En dan kun je meer goudzoekers krijgen om je mijnbouwmagnaat een boost te geven.