Destroy All Humans! - Clone Carnage
Veroorzaak chaos in Clone Carnage! Deze aparte DLC bevat 4 speltypen, 6 maps en multiplayer (max. 4 spelers). Richt in split-screen 2 keer zoveel schade aan in lokale multiplayer (2 spelers). Geef je wilde kant vrije baan in Rampage, Armageddon, Race en Abduction!