Demonic Tales Bundle
"Demonen verschuilen zich in de duistere hoeken van onze wereld. Ze houden zich gedeisd en wachten tot het moment daar is om aan te vallen en de mensheid over te nemen. Maar dat laat jou koud. Jij hebt vaker met ze afgerekend. Voor jou is de tijd aangebroken om ze opnieuw te verslaan. Ga mee op avontuur met Sarah Pennington, Helen Hunter en Dawn Harlock in onze Demonic Tales-bundel. Deze bundel bevat: Demon Hunter: New Chapter - Red de wereld van de duisternis! 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Stop de terugkeer van de Slangengod! The Secret Order: Return to the Buried Kingdom - Zelfs draken hebben hun eindes."