Delivery Dash: Battle Couriers
Stap in de wereld van Delivery Dash Co., waar elk pakket telt en elke seconde belangrijk is! Kies je pad in deze levendige low-poly stad: Campagne: Volg Alex terwijl die zich aansluit bij Delivery Dash Co., begeleid door tante Kate, en het opneemt tegen concurrerende koeriersbedrijven. Bouw je reputatie op, ontgrendel uitdagingen en groei van beginner tot meesterkoerier. Vrij Spel: Nodig tot drie vrienden uit voor chaotisch splitscreenplezier! Race door drukke straten, ontwijk verkeer en bezorg zoveel mogelijk pakketten voordat de tijd om is. Met willekeurige bezorglocaties, gevaren op elke hoek en arcade-achtige bonussen is elke run een nieuw avontuur—of je nu tegen rivalen strijdt of je eigen koeriersverhaal schrijft. Kenmerken: 📖 Solo-verhaalmodus met personages en rivaliserende bedrijven 🎮 2–4 spelers lokale splitscreen-competitie 🕹️ Simpel en toegankelijk voor alle niveaus 📦 Willekeurige bestellingen en bestemmingen houden elk potje fris 🚗 Verkeersgevaren, bonusmodifiers en power-ups 🏆 Competitief klassement aan het einde van elke sessie in vrij spel Maak je klaar om te racen, bezorgen en de straten te domineren!