Death Park
In dit enge spel zou je een enorm verlaten pretpark met een griezelig circus moeten verkennen. Ben je klaar om het ware kwaad onder ogen te zien - de enge moordenaarsclown? Kun jij in deze horrorverhalen alle puzzels oplossen die op je wachten op het pad om te ontsnappen? Je zult verstoppertje moeten spelen met dat monster en alle moeilijke speurtochten moeten doorstaan ​​om de hele nacht te overleven! Verken een duister pretpark Loonar: oude verlaten gebouwen, een gruwelijk ziekenhuis, donkere kelders, mysterieuze doolhoven en griezelig circus, dit alles schrikt kippenvel. Voel je dat je daar alleen bent? In dit vreselijke avonturenspel zul je nooit alleen zijn, want het zal altijd achter je zijn ... Richt je aandacht op geheime speurtochten en verborgen voorwerpen in dit vreselijke spel - de enige manier om in leven te blijven is door je eerst te verstoppen en weg te rennen weg na dit bloedbad! Los puzzels op en zoek, verzamel en gebruik items om het horrorverhaal te begrijpen en te ontsnappen uit het spookhuis en de boze clown. Maak geen hard geluid en wees voorzichtig, want de echte boze buurmoordenaar-clown kan je zien of horen! Het doodt iedereen die hem in de weg staat! Houd je ogen open en gebruik dekking om je te verstoppen voor deze dodelijke maniak om in leven te blijven. Probeer de bewegingen van het apparaat te volgen, anders zal het je vinden, bang maken en doden! Als je van enge games en horror-ontsnappingservaringen houdt, dan is Death Park de game voor jou! Er zijn meerdere eindes in Death Park. Uw beslissingen en acties zullen de uitkomst van het verhaal beïnvloeden. Speel opnieuw om de andere eindes te ontdekken en om het hele verhaal van de clown te leren kennen.