Dead Rising 4
In Dead Rising 4 keert Frank West terug in een compleet nieuw hoofdstuk van de populairste zombiegamereeks ooit. Alle klassieke kenmerken van de baanbrekende serie zijn weer terug, inclusief een enorm arsenaal aan wapens en voertuigen, die spelers kunnen combineren om de hordes te verslaan: van het praktische tot het praktisch gestoorde. Spelers beschikken over ambitieuze nieuwe functies, zoals nieuwe zombieklassen, EXO-pakken en co-op multiplayer voor 4 spelers. Dead Rising 4 biedt adembenemende actie, ongeëvenaard aanpassen van wapens en personages, en levert een bloedstollende ervaring terwijl spelers verkennen, stelen en vechten om te overleven in een epische open world sandbox. Verkrijgbaar deze feestdagen op Xbox One en Windows 10.