Behaviour Interactive Inc.Actie en avontuurOnline slagveld voor meerdere spelersOverig
De AURIC CELLS zijn de nieuwe valuta voor Dead by Daylight. Dit pakket bevat 2250 Auric Calles die je kunt gebruiken in de in-game store om personages te kopen en ontgrendelen (met en zonder licentie), plus personalisatie-items.