Dead by Daylight: All Things Wicked-hoofdstuk Windows
Achter je. In de weerspiegeling van het scherm. Een gezicht. Hoofd licht gekanteld. Mond opengesperd. Er komt een stem uit. Bekend. Anders. Draai niet om als het je roept. Zelfs als je denkt dat je het herkent. All Things Wicked van Dead by Daylight duikt in de krochten van analoge horror met een nieuwe Killer, The Unknown, en een nieuwe Survivor, Sable Ward. Er is een nieuwe kaart, Greenville Square, beschikbaar voor alle spelers. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je 2 exclusieve cosmetische items: Garden Casual van The Unknown en Designer Corset van Sable Ward.