De ultieme shortcutbundel
Download alle wapens en gadgets die je alleen in alle vier klassen vindt, alle upgrades voor zowel lucht- als grondvoertuigen en alle coöpwapens in de ultieme shortcutbundel! Dit enorme pakket biedt meteen toegang tot alle 119 wapens, gadgets en voertuigupgrades uit alle andere verkrijgbare shortcutpakketten.Deze items worden normaliter vrijgespeeld als je ervaring opdoet met de verschillende klassen, gebruikmaakt van de beschikbare voertuigen en de coöpcampagne uitspeelt.De ultieme bundel bevat letterlijk zo veel items, dat we ze in deze ruimte niet kwijt kunnen! Voor een volledige lijst van alle items in deze bundel, lees je de beschrijvingen van deze losse pakketten: Kit Shortcut Bundle, Air Vehicle Shortcut, Ground Vehicle Shortcut en Co-op Weapons Shortcut.