De Jackbox Party Pack 3
Deze derde opvolger van het party game-fenomeen omvat VIJF nieuwe fantastische games! 1) De sequel Quiplash 2 waarin je niets hoeft te verzwijgen (3-8 spelers). Speel met de geheel nieuwe vragen of maak je eigen vragen! 2) De dodelijke quizshow Trivia Murder Party (1-8 spelers). Zet je intelligentie in bij de strijd met een door trivia geobsedeerde moordenaar. 3) De verbazingwekkende spionagegame Guesspionage (2-8 spelers). Raad de antwoorden op grappige spionagevragen. 4) De T-shirt knokpartij Tee K.O. (3-8 spelers). Bestrijd je aangepaste T-shirts tot de dood erop volgt! 5) De slimme bedriegersgame Fakin’ It (3-6 spelers). Een van je vrienden heeft iets te verbergen. Speel de game met je telefoon, je tablet of je computer. Extra controllers zijn niet nodig! Bij alle games kunnen maximaal 10.000 mensen meedoen. Er zijn talloze nieuwe functies voor streamers! Het is een digitale doos vol daadwerkelijk plezier! OPMERKING: The Jackbox Party Pack 3 is alleen in het Engels beschikbaar. OPMERKING: Dit spel is bestemd voor meerdere lokale deelnemers maar kan ook via streams met deelnemers elders worden gespeeld.