De Jackbox Party Pack 2
De opvolger van het party game-fenomeen de Jackbox Party Pack, met maar liefst VIJF gloednieuwe, hilarische party games! De games: 1) Het hypersuccesvolle blufspel Fibbage 2 (voor 2-8 spelers) met ruim 500 gloednieuwe vragen (ruim 2x zoveel als in de oorspronkelijke versie). 2) Het onbehoorlijk leuke geluidseffectenspel Earwax (voor 3-8 spelers). 3) Het absurde kunstveilingspel Bidiots (voor 3-6 spelers), waarbij je direct op je mobiel of tablet tekent. 4) Het ongelooflijk grappige Quiplash XL waarbij niets te gek is (voor 3-8 spelers); dit bestaat uit het oorspronkelijke Quiplash, PLUS Quip Pack 1, PLUS ruim 100 gloednieuwe prompts. 5) De oerspannende party game Bomb Corp., waarbij het erom gaat bommen onschadelijk te maken (voor 1-4 spelers). Je kunt de games spelen met je mobiel, tablet of computer als controller – dus zijn ze een ideale manier om het feest op gang te helpen. Geen extra controllers nodig! En bij sommige games kunnen zelfs de toeschouwers meedoen! OPMERKING: deze game is bedoeld voor lokaal spel, maar kan ook via een stream worden gespeeld met spelers op andere locaties. Het is een doos vol hilariteit voor je volgende game-avond… maar dan zonder doos! OPMERKING: de games in dit pakket zijn alleen in het Engels beschikbaar.