DayZ Livonia Edition
DayZ is een hardcore spel waarin spelers moeten zien te overleven in een post-apocalyptische wereld, die wordt bevolkt door uitzinnige geïnfecteerden en andere overlevenden. Deze bundel bevat het hoofdspel — op de originele map van Chernarus — en de nieuwe Livonia-DLC, die een geheel nieuw terrein omvat. DayZ Chernarus - Het iconische DayZ-terrein is gesitueerd in de post-sovjetstaat Chernarus en omvat 230 km2 aan handgemaakte omgevingen, gebaseerd op echte locaties. DayZ Livonia-DLC - Op de gloednieuwe map van 163 km2 kunnen spelers de hardcore survivalhit ervaren in een geheel nieuwe omgeving. Spelers kunnen hun survival-vaardigheden op de proef stellen door zich in het onbekende land Livonia te wagen. Kijk hoe lang je het uithoudt in deze wereld, die dodelijker is dan ooit tevoren.