Date Z
Welkom bij het bloedstollende avontuur van 'Date Z', een onverwachte draai aan drama, mysterie en romantiek op de middelbare school. Als laatstejaarsstudent verandert je debuutweek op een nieuwe school in een buitengewone race tegen de klok. Het gaat niet alleen om het maken van vrienden of het volgen van lessen. Je overleving hangt af van één taak: het vinden van een date voor vrijdag. Deze schilderachtige middelbare school in een kleine stad ligt bovenop een oude, verlaten militaire luchtmachtbasis vol gesloten deuren en verborgen doorgangen. Onder de routine van het leven op de middelbare school roert zich iets verontrustends, dat een onheilspellende schaduw over de school werpt. Maar het oplossen van dat mysterie kan wachten. Eerst moet je je date vinden en je overleving verzekeren. "Date Z" combineert op meesterlijke wijze een visuele roman dating sim met een enigmatisch mysterieavontuur. Doorkruis het labyrint van het leven op de middelbare school, charmeer potentiële dates en neem beslissingen die jouw lot en dat van de mensen om je heen zullen bepalen. FUNCTIES: Keuzegestuurde visuele roman Dating Sim: Jouw beslissingen bepalen het verloop van je verhaal en de uitkomst van het verhaal. Win harten, stel die cruciale datum veilig en zorg ervoor dat je overleeft. Meerdere eindes: de paden die je kiest leiden naar verschillende uitkomsten en bieden elke keer dat je speelt een uniek einde. Elke keuze telt. Date met vijf unieke personages: Ga de romantiek op de middelbare school in met vijf verschillende meisjes, elk met haar eigen individuele persoonlijkheid, achtergrondverhaal en misschien een rol om te spelen in het verborgen mysterie. Verken meerdere tijdlijnen: met een mysterieus apparaat kun je door verschillende tijdlijnen navigeren, unieke scenario's onthullen en je onderdompeling in het middelbare schooldrama verdiepen. Schoolcampusverkenning: ontdek geheimen binnen de ingewikkelde architectuur van je school, een voormalige militaire luchtmachtbasis. De sleutel tot overleven is misschien dichterbij dan je denkt. Prachtige beelden in komische stijl: Dompel jezelf onder in de levendige wereld van "Date Z", tot leven gebracht door verbluffende, handgetekende beelden in komische stijl. In "Date Z" wordt de eenvoudige taak om vóór vrijdag een date te vinden een kwestie van leven of dood. Met elk voorbijgaand moment krijg je nieuwe uitdagingen, nieuwe keuzes en nieuwe kansen op liefde en overleving te zien. De klok tikt door.