D4: Dark Dreams Don't Die - Super Time Force-kledingset
Krijg speciale Super Time Force-kleding voor David Young! Dit pakket bevat twee t-shirts en hoody's voor David Young, voorzien van logo's en afbeeldingen uit het populaire spel Super Time Force!