Crime Boss: Rockay City
Rockay City is springlevend en ook in 2025 wordt er nieuwe content toegevoegd! Nieuwe avonturen wachten op je, vriend. Kies uit verschillende overvallen en berovingen en probeer de top van de criminele onderwereld te bereiken! Alleen zo word je een echte misdaadbaas in Rockay City! Speel samen met vrienden. Neem je vrienden mee voor co-op multiplayerovervallen voor 4 spelers en hark het grote geld binnen. Kies een moeilijkheidsniveau, maak je eigen misdaadbaas, kies wapens en extraatjes en speel alleen, met bots of met vrienden. Voer losse missies uit of voltooi co-op minicampagnes in de verhaalgedreven modus Urban Legends of laat je verrassen in de Shuffle-modus. Zorg voor wat afwisseling door het op te nemen tegen hordes vijanden in de modus Rockay Rumble. Verdien geld, huur nieuwe personages in, koop nieuwe wapens of upgrade je perks om je kansen te vergroten om de buit binnen te halen. Speel met je vrienden op alle ondersteunde platforms met cross-platform multiplayer en behaal nog meer succes. Verdien beloningen. Verdien XP in een universeel progressiesysteem voor zowel singleplayer als coöperatieve speltypen. Met elk level ontgrendelen spelers nieuwe wapens, overvallers, uitrusting en skins. Vergroot je kansen op succes door je uitrusting en crew aan te passen. Houd onze dubbele XP-evenementen in de gaten om nog sneller de ladder te beklimmen. Speel solo in de singleplayer campagne! Ervaren spelers kunnen in de huid van Travis Baker kruipen en de strijd aangaan in Rockay City in een roguelite singleplayer campagne. Bouw en beheer je eigen bende criminelen en werp de huidige bendeleiders in de stad omver. Verdien geld met het voltooien van missies, verbeter je bendeleden en krijg permanente unlocks als je sterft waarmee je dichter bij je doel kunt komen tijdens de volgende ronde. Kies uit tientallen willekeurige missies in de campagne en vestig je naam met kleine diefstallen of grootse overvallen.