Couch Co-op Bundle Vol. 2
Het wordt tijd om weer gezellig te doen met je beste vriend voor een nieuwe ronde onontbeerlijke co-op-actie. Deze bundel bevat de volgende spellen, met allemaal lokale/bank-co-op (plus singleplayer-speltypen): Bleed 2: een supersnelle arcade-actiegame voor furieuze fun. Beheers de kunst van het ontwijken in de lucht en kogelreflectie om stijlvol een barrage aan slechteriken en eindbazen uit te schakelen (plus ondeugende katten!) Shikhondo - Soul Eater: overleef in een prachtige en bizarre wereld uit de Aziatische mythologie een verzengende kogelregen en hypnotiserende barragepatronen in deze intense Koreaanse shoot 'm up Black Paradox: een supersnelle zijwaarts scrollende shoot 'em up in retrostijl. Reis door de ruimte en gebruik een keur aan wapens en upgrades om de gevaarlijkste criminele organisatie in het universum te verslaan. Vertical Drop Heroes: Een procedurele platformer/RPG-hybride met rogue-achtige elementen. Gewapend met allerlei vaardigheden en eigenschappen gebruik je je sluwheid en reflexen om de gevaren in elke fase te overleven, totdat je voor de eindbaas staat en de waarheid achter het spel ontdekt!