Construction Simulator - Spaceport Bundle
Als je moest kiezen tussen machtige graafmachines en supersnelle raketten, waar zou je dan voor gaan? Precies, allebei... met de Construction Simulator - Spaceport Bundle! Deze speciale editie bevat de basisgame van Construction Simulator plus de Spaceport Expansion en is de perfecte keuze voor iedereen die een ruimtevaarttintje wil toevoegen aan zijn of haar dagelijkse bouwprojecten. Bouw je machinepark op met een selectie van ruim 80 gelicenseerde machines en voertuigen van 24 bekende merken. Hieronder vind je niet alleen Construction Simulator-klassiekers zoals Caterpillar of Liebherr, maar ook totaal nieuwe partners waaronder DAF en Wacker Neuson. Speel op drie verschillende kaarten, die ieder een uitgebreide campagne bieden: vestig je bouwbedrijf in het idyllische fictieve Europese stadje Friedenberg, het op de VS gebaseerde Sunny Haven of op een tropisch schiereiland dat exclusief is bedoeld voor de Spaceport Expansion. Daar neem je klussen aan om gebouwen neer te zetten die nodig zijn om een onderzoekssatelliet de ruimte in te sturen. En als je meer hulp nodig hebt op je bouwplaats, werk dan samen met je vrienden in de online multiplayer. Daar kun je de krachten bundelen met maximaal drie andere spelers. Dus waar wacht je nog op? GET TO WORK.