Laat zien dat je stijl hebt op de bouwplaats en pas je personage aan! In deze eerste editie van het Cosmetic Pack krijg je toegang tot een selectie stijlvolle nieuwe beschermingsmiddelen. Kies uit twee nieuwe veiligheidsbrillen, twee helmen en twee oorbeschermers en werk op veilige wijze aan je bouwopdrachten, zelfs als je helm eruitziet als een gesmolten verkeerskegel.