Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack
Het Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack biedt de meest uitgebreide Construction Simulator-ervaring als DLC die verkrijgbaar is voor een voordeligere prijs dan het afzonderlijk aanschaffen van alle meegeleverde content. Zowel de Year 1 Season Pass en de Year 2 Season Pass als het Kramer Pack, het Car & Bobblehead Pack en de Customization Kit maken deel uit van deze bundel. Zo kun je je verheugen op talloze extra bouwmachines van bekende en nieuwe fabrikanten in de Construction Simulator-serie, een groot aantal vermakelijke campagnes, een compleet nieuwe kaart en een heleboel cosmetische voorwerpen. Door dit pakket aan te schaffen, voeg je de volgende content toe aan je basisgame: - Kramer Pack - Car & Bobblehead Pack - Customization Kit - Year 1 Season Pass o Year 1 Season Pass Helmet & Sticker o JCB Pack o Cosmetic Pack #1 o Airfield Expansion o SANY Pack o Spaceport Expansion o Cosmetic Pack #2 - Year 2 Season Pass o Year 2 Season Pass Pickup Truck o Liebherr Pack o Stadium Expansion o Brand Pack met 6 machines (nog niet aangekondigd) o Cosmetic Pack #3 (nog niet aangekondigd) o Machine Pack (nog niet aangekondigd)