Challenge demo
Download deze demo van Challenge 30 om te zien hoe het werkt. Deze DLC speelt de demo van Challenge 30 in Challenge-modus vrij. OPMERKING: Deze functie kan ook vrijgespeeld worden door het spel te spelen.