Capcom Arcade Stadium Pack 2: Arcade Revolution (’89 – ’92)
Speel tien vroege arcade-favorieten voor één lage prijs met Capcom Arcade Stadium Pack 2: Arcade Revolution ('89 - '92)! Opmerking: - De games in dit pack zijn ook inbegrepen in de Capcom Arcade Stadium Packs 1, 2 en 3-bundel. Let op dat je geen content koopt die je al bezit. - De items in deze set kunnen afzonderlijk gekocht worden. Let op dat je hetzelfde item niet twee keer koopt.