BUNDEL FAR CRY 4 + FAR CRY PRIMAL
Duik de wilde wereld van Far Cry in met deze dubbele editie met Far Cry 4 en Far Cry Primal. Er staan je adembenemende landschappen te wachten die barsten van de wilde dieren en agressieve vijanden in deze pijlers van het FPS-genre. FAR CRY 4 Verborgen in de torenhoge Himalaya ligt Kyrat, een land met een geschiedenis vol traditie en geweld. Jij bent Ajay Ghale. Tijdens je reis naar Kyrat om de laatste wens van je overleden moeder in vervulling te laten gaan, raak je betrokken bij een burgeropstand tegen het onderdrukkende regime van de dictator Pagan Min. Ga op ontdekkingstocht in deze grote, onvoorspelbare open wereld, waar het gevaar nooit ver weg is. FAR CRY PRIMAL Welkom in de steentijd, waarin dodelijke gevaren en eindeloze avonturen aan de orde van de dag zijn. Waarin gigantische mammoeten en sabeltandtijgers de dienst uitmaken en de mensheid onder aan de voedselketen staat. Als laatste overlevende van je jachtgroep moet je een dodelijk arsenaal opbouwen, bloeddorstige roofdieren afweren en vijandelijke stammen te slim af zijn. Alleen zo kun je heersen over Oros als roofdier nummer één.