BLACKTAIL
Word de beschermer van het bos of de horror waar nachtmerries van gemaakt zijn. Ervaar het ontstaan van de legende van Baba Yaga in BLACKTAIL, een unieke combinatie van intense gevechten met pijl en boog, magie en een duister verhaal in een levendige sprookjeswereld. Jij speelt als Yaga, een 16-jarig meisje dat wordt verbannen uit een middeleeuws Slavisch dorp omdat ze wordt beschuldigd van hekserij. Wanneer je herinneringen terugkeren als angstaanjagende geesten, heb je geen andere keuze: je moet ze verslaan om je eigen mysteries te ontrafelen. - Bepaal het lot van het land en zijn inwoners en ontdek de impact van je keuzes op je vaardigheden via het moraliteitssysteem van BLACKTAIL. - Jaag op ongrijpbare geesten met je trouwe boog en handschoen, en strijd in spannende baasgevechten. - Maak pijlen en drankjes, jaag op wilde dieren en verzamel spullen om mee te overleven in het onheilspellende woud. - Vind verborgen schatten om meer te weten te komen over je omgeving en je verleden. - Verzamel verloren recepten en brouw elixers om je vaardigheden te verbeteren en je speelstijl aan te scherpen.