Batman: Arkham Collection
Batman: Arkham Collection geeft je de definitieve versies van Rocksteady's Arkham Trilogy-spellen, waaronder alle na de lancering uitgebrachte content, in één complete collectie. Ervaar twee van de meest geprezen titels van de laatste generatie; Batman: Arkham Asylum en Batman: Arkham City, met volledig geremasterde en vernieuwde beelden. Maak je ervaring af met de explosieve finale van de Arkham-reeks in Batman: Arkham Knight. Word Batman en gebruik een groot scala aan gadgets en vaardigheden om het op te nemen tegen de gevaarlijkste schurken in Gotham en uiteindelijk de ultieme bedreiging het hoofd te bieden van de stad die Batman gezworen heeft te beschermen.